PEMBERSIHAN ASAS PEMULIHAN

PEMBERSIHAN ASAS PEMULIHAN

"SAYA SELALU RASA SESAK NAFAS"

"DARAH HAID SAYA WARNA GELAP"

"SAKIT LAMA SAYA DATANG KEMBALI"  

"TIBA-TIBA SAYA DISAHKAN ADA GERD & ANXIETY"

"SAYA DISAHKAN SAKIT JANTUNG"

Ada juga aduan seperti di bawah ni

"ANAK SAYA YANG LAIN TAK ADA ECZEMA, KE TIGA ADA PULAK"

"ANAK SAYA SUDAH 2 KALI DIBERHENTIKAN TADIKA SEBAB ADHD"

"ANAK SAYA AUTISME, SAYA BUNTU KADANG2 TU"  

"HARI2 ANAK 5 TAHUN SAYA CUCUK JARUM DIJARI KRN ADA DIABETES TAHAP 2"

 

Baaanyak lagi keluhan yang diterima oleh doktor2 selepas perlaksanaan v. a. k. sin C. 19 secara besar-besaran. Ada y selepas sebulan, ada y selepas 6 bulan.. dan ada juga selepas setahun. Data https://www.gov.uk/government/publications/coronavirus-covid-19-vaccine-adverse-reactions menunjukkan KESAN A. £. F. I  

Isu logam berat adalah tidak asing bagi kita kerana kita berada di zaman teknologi. Membersihkan logam berat perlu dilakukan menggunakan sesuatu yang bersih dan tanpa campuran bahan kimia seperti perubatan homeopati.  

Lobak baik untuk mata kerana bentuk dalamnya adalah SAMA. Walnut, kacang kuda baik untuk otak kerana bentuknya SAMA. Pasangan kita baik untuk kita kerana kebiasaannya muka pun nak dekat SAMA. Perubatan homeopati baik untuk kita kerana konsep perubatannya, SAMA menyembuhkan yang SAMA. Contohnya bentuk serpihan-serpihan dan keradangan(inflammation) sama seperti bentuk yang ada pada silika/silicea.

Allah sangat mengetahui penciptaanNya yang lebih suka apabila SAMA dan SERUPA supaya manusia kekal selesa. Kadang-kadang perubatan plant-based ni ada isu campuran kimia.  

Gambar di bawah ini di ambil daripada nota PEMBERSIHAN ASAS PEMULIHAN